Bestellingen en betalingen

Bestellingen en betalingen
Ik heb geen bevestiging van mijn aankoop ontvangen

Een bevestigingsmail wordt verstuurd wanneer wij uw bestelling hebben ontvangen. Als u geen e-mail hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via customerservice.ofyr@fyrongroup.com of +31 (0)165 74 31 10.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang u de verzendbevestiging niet heeft ontvangen, is het nog mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem contact op via het contactformulier. Daarnaast kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht, zoals beschreven in de algemene voorwaarden.

Moet ik mijn bestelling gelijk betalen?

Ja, u dient de bestelling direct te betalen tijdens het afronden van uw bestelling in de webwinkel. 

Hoe dien ik een klacht in?

Indien u een klacht heeft over uw bestelling, onze producten of onze services, dan kunt u dat telefonisch of middels ons contactformulier laten weten. Bel ons op +31 (0)165 74 31 10 of neem contact op via het contactformulier.

Wanneer u contact met ons opneemt, vragen we u vriendelijk om uw naam, adres, ordernummer en een duidelijke omschrijving van uw klacht te vermelden. OFYR probeert uw klacht direct op te lossen of binnen 14 dagen op te pakken. Mocht het onverhoopt langer duren, dan zal ons team u daarvan op de hoogte stellen. 

Problemen met de levering of productklachten dienen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 dagen na ontdekking van het gebrek aan ons kenbaar worden gemaakt.