Verzending en levering
Bestellingen die op een werkdag, van maandag tot vrijdag, bij onze webshop worden geplaatst, worden binnen de 3 werkdagen verzonden. Dit geldt voor de producten op voorraad.
Producten die niet onmiddellijk leverbaar zijn, worden, behoudens vergissing, niet aangeboden via de webshop. We raden u aan contact op te nemen met één van onze erkende verdelers voor meer informatie over de levertermijn van deze producten.
Indien u een klacht heeft over de manier waarop uw bestelling en/of levering is uitgevoerd, verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 dagen na ontdekking van het gebrek aan ons kenbaar te maken.
Neem dan contact met ons op via customerservice@ofyr.com of 0031 (0) 165 743 110. Vermeld uw naam, adres, ordernummer en een duidelijke omschrijving van uw klacht. OFYR zal u uiterlijk binnen 14 dagen antwoorden. Als het langer duurt om uw klacht te behandelen, zal OFYR u daarvan op de hoogte stellen.